2047981.jpg
Luonnossa kuva on musta-valkoinen eikä musta-keltainen.

Kuvassa nuoremman pojan näkemys meidän perheestä. Vasemmalta alkaen on nuorempi poika itse, mies, minä, neiti ja viimeisenä esikoinen. Huomaatteko minun ja pojan komeat navat. Nyt sitten tunnistatte meidät tuolla maailmalla :D

Piirroksen taustaa sen verran, että poika oli jo aiemmin piirtänyt meidän perheestä yhden kuvan, mutta oli haluton antamaan sitä minulle, jotta saisin tehdä siitä taulun. Lopputuloksena poika illalla kiukuspäissään repi sen aiemman piirroksen kahtia. Minä tietenkin mielessäni harmittelin tapahtunutta. Seuraavana päivänä päiväkodista saapui iloinen poika heilutellen kuvassa näkyvää piirrosta. Hän selitti tohkeissaan tehneensä minulle uuden kuvan, jotta saisin tehdä taulun siitä (taisi siis poikaakin harmittaa tapahtunut) <3 Loppu hyvin, kaikki hyvin, nyt minulla on taulu meidän perheestämme.

Ps. Vähän kun rutkutti miehelle niin johan ilmestyi kaapeli yläkertaan ja viimein toimii nettiyhteys master-koneellakin ;-)