Jiihaa! Söin tänään ensimmäisen kaupasta ostetun donitsin sitten puoleen vuoteen. Neitihän on mm. maidolle ja kananmunalle allerginen, joten olen ollut imetysdieetillä syksystä lähtien. Harmikseni en ole löytänyt mitään minulle sopivia valmisherkkuja kaupoista ja en ole enää viime aikoina kovin paljoa edes jaksanut mitään itse leipoa (mokkakakku tulee jo korvista pihalle niin hyvää kuin se onkin :D), mutta tänään neidin kummitäti yllätti. Hän oli löytänyt Arnoldsilta monen montaa sorttia maidottomia ja munattomia donitseja eikä itselleni ole tullut edes mieleen, että Arnoldsin donitsit olisivat sellaisia mitä saisin syödä. En tosin meinannut uskoa sitä vielä silloinkaan kun laatikko tuotiin nenän eteen, mutta käynti heidän webbisivuillaan vahvisti asian. Ou jee, olen tosiaan herkkutaivaassa nyt (ja vappukin tuli pelastettua samalla)!!! Minä, herkkukuningatar ainakin herkkujen syömismielessä, kuten kaikki ystävät ja tuttavat tietävät, olen elossa jälleen :D

Ps. Tämä hehkutus on kirjoitettu kolmen taivaallisen donitsin jälkeisessä sokerihumalassa :D