Ihana lumisade alkoi iltapäivällä. Päivällä ehdimme lasten kanssa käydä pienellä metsälenkillä melkein lumettomassa metsässä ja kotiin tultuamme alkoi sopivasti lunta tupruttaa. Kunpa nyt lumi pysyisi maassa edes muutaman päivän niin pääsisimme taas hiukan pulkkamäkeen.


Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.